Wycieczka do Warszawy klas VIII

W dniach 06.06.- 08.06. uczniowie klas ósmych wraz z opiekunami udali się na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Po dotarciu na miejsce udaliśmy się do Łazienek Królewskich. Potem przewodnik oprowadził nas po Starym Mieście, gdzie znajduje się Kolumna Zygmunta III Wazy, Plac Zamkowy, liczne kamieniczki oraz Grób Nieznanego Żołnierza. Po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy do hotelu, aby odpocząć i miło spędzić czas.

Drugi dzień naszego pobytu rozpoczęliśmy od zwiedzania Muzeum Neonów, które zrobiło na nas niesamowite wrażenie. Mieliśmy także okazję odwiedzić taras widokowy na Stadionie Narodowym. Potem udaliśmy się na najwyższy budynek w stolicy liczący 234m, czyli Pałac Kultury i Nauki. Na XXX piętrze podziwialiśmy panoramę całej Warszawy.

W trzecim dniu, po wykwaterowaniu z hotelu, udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie obejrzeliśmy ponad 350 eksponatów. Na sam koniec mieliśmy okazję zobaczyć kulisy słynnego Teatru Lalka. Po tym dniu pełnym wrażeń ruszyliśmy w stronę domu. Zmęczeni, ale pełni energii i wzbogaceni duchowo dotarliśmy do Jerki.

Wycieczka zalicza się do udanych i będziemy ją bardzo miło wspominać.