Nabór na stanowiska

Dyrektor Zespołu Szkół w Jerce ogłasza nabór na stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT wymiar czasu pracy– etat  

  1. Wymagania niezbędne kandydata
  1. wykształcenie wyższe - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe;
  2. posiadanie co najmniej rocznej praktyki na w/w lub podobnym stanowisku;
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe kandydata:
  1. znajomość przepisów ustawy Kodeks Pracy i Karty Nauczyciela;
  2. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych;
  3. znajomość przepisów z zakresu o ochronie danych osobowych i o dostępie do informacji publicznej;
  4. umiejętność naliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac;
  5. znajomość obsługi programu Płatnik;
  6. umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, PIT;
  7. komunikatywność werbalna i pisemna;
  8. znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej;
  9. przebyte szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu kadry i płace;
  10. doświadczenie w pracy z oprogramowaniem płacowym Vulcan;
  11. umiejętność bezkonfliktowego działania;
  12. umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  13. umiejętność pracy w zespole;
  14. gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
  1. Zakres wykonywania zadań na stanowisku objętym naborem:
  1. Sporządzanie list płac pracowników Zespołu Szkół w Jerce.
  2. Sporządzanie sprawozdań z funduszu płac (np. PFRON, GUS, SIO).
  3. Prowadzenie kart wynagrodzeń.
  4. Prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych.
  5. Prowadzenie kart zasiłków chorobowych.
  6. Naliczanie i sporządzanie deklaracji ZUS – składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz na Fundusz Pracy.
  7. Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od płac osób fizycznych.
  8. Naliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych.
  9. Prowadzenie korespondencji z ZUS oraz sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zarobkach ZUS Rp-7.
  10. Terminowe przygotowywanie skierowań pracowników Zespołu Szkół w Jerce na badania lekarskie i szkolenia BHP.
  11. Prowadzenie ewidencji majątku Zespołu Szkół w Jerce w programie „wyposażenie”.
  12. Organizacja inwentaryzacji majątku szkoły.
  13. Przygotowywanie zestawienia sprzętu do ubezpieczenia.
  14. Prowadzenie składnicy akt.
  15. Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych, prowadzenie dokumentacji związanych z ochroną danych osobowych w tym RODO.
  16. Gromadzenie, właściwe przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów.

Warunki pracy:

  1. Etat (40 godzin tygodniowo).
  2. Zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
  3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Zespołu Szkół w Jerce.
  4. Stanowisko pracy zlokalizowane będzie w jednoosobowym pomieszczeniu biurowym w budynku Zespołu Szkół w Jerce. Pomieszczenie pracy oświetlone jest światłem dziennym i elektrycznym. Pomieszczenie wyposażone jest w sprzęt biurowy.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. CV i list motywacyjny – muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. oświadczenie kandydata o niekaralności,
  5. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku samodzielnego referenta,
  6. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  8. inne: kopie zaświadczeń, dyplomów, certyfikatów itp.

V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27.09.2019r. w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji
i numerem telefony kontaktowego oraz z dopiskiem Konkurs na stanowisko   SAMODZIELNY REFERENT osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół w Jerce w godzinach: 7.00-15.00 lub listownie na adres: Zespół Szkół w Jerce, Jerka, ul. Szkolna 5 64-010 Krzywiń (decyduje data wpływu do Zespołu Szkół w Jerce ). Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. VI. Informacje dodatkowe: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Zespół Szkół w Jerce, Jerka, ul. Szkolna 5
    64-010 Krzywiń
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: zsjerka_just@op.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy samodzielny referent
  4. Informacje o odbiorcach danych: jedynym podmiotem przetwarzającym powyższe dane Zespół Szkół w Jerce, Jerka, ul. Szkolna 5 64-010 Krzywiń
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcznej karencji),
  6. Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie
      w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust.
    1 lit. c RODO,
  8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.