Instrukcja korzystania z aplikacji zamowposilek.pl

Szanowni Państwo,

Od 1 września 2022 r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. 

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration 

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM 

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz 

System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

Zamówienie i anulowanie (śniadań oraz zestawów zawierających śniadania / obiadów / podwieczorków jest możliwe do godz. 6:30 w dniu wydania posiłku/poprzedzającym wydanie posiłku)

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

Jak to zrobić:

- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)  należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.

- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką   

- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”

- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

« powrót